Menü
Your Cart

Marka Danışmanlığı

Marka Danışmanlığı

Marka Danışmalığı

“- Oradan bir Selpak verir misin?”
“- Ben bir Nescafe rica edeyim”

Yukarıda vermiş olduğumuz iki örnekte olduğu gibi, marka olmuş ürünlerin günlük hayatımızdaki önemini görüyoruz. Kişiler uzun tanımlamalara gerek duymadan derdini gün içerisinde anlatacak konuma gelebiliyorsa, o ürün artık markadır.

Bunun yolu ise, marka danışmanları ile çalışmaktan geçer. Daha da önemlisi devamında markayı korumak veya rakiplerinizden bir adım önde olmak için; sizin değil ama markanızın danışmanlara ihtiyacı vardır.

Bu sebep ile Dizdar Group; Sizi sadece marka haline getirirken yanınızda olmaz, devamında da tüm gücü ile destek verir…

  • Brif alma: Marka ismi yaratma talebinin detaylarına ilişkin bilgiler alınır.
  • Strateji: Marka adının dayanacağı kavramlara temel oluşturacak felsefe ve marka farkı irdelenir.
  • Rakip Analizi: Rakip marka adları ve sektör jargonu incelenir.
  • Semantik Çalışma: Marka adının anlamlı olup olmayacağı, hangi dilde anlamlı olacağı kararlaştırılır.
  • Morfolojik Çalışma: Şeklen markanın sınırları çizilir. İdealde kaç harf ya da kaç hece olacağı belirlenir.
  • Kavramsal Çalışma: Marka adının dayanacağı temel kavramlar ve yönelimler belirlenir.
  • Marka İsmi Yaratma: Marka ismi çalışması yapılır. Her turda ortalama 20 isim sunulur ve isim onaylanana kadar marka ismi yaratma süreci devam eder.
  • Tescil Kontrol: Tescil edileceği pazarlara yönelik kontrolleri yapılır.
  • Detaylı Kontrol: Sosyal medya hesap uygunlukları ve arama motoru araştırmaları yapılır.
  • Tescil Süreci: Patent ofisi aracılığıyla tescil başvurusu yapılır.
  • Marka Kimlik Brifinin Verilmesi: Markanın en doğru kimliğe kavuşması için tasarımcıya brif verilir.
  • Marka Kimliği Tasarımı: Markanın logo ve kurumsal kimlik unsurları tasarlanır
  •  
    Size daha iyi hizmet verebilmek adına internet sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezlere izin vermektesiniz. Gizlilik Politikası.